Guess – francúzsky štýl z USA
Populárna značka Guess sa v módnom biznise prvýkrát objavila začiatkom osemdesiatych rokov minulého storočia. V roku 1981 otvorili štyria bratia pôvodom z Francúzska prvý obchod v luxusnej štvrti Beverly Hills. Názov značky vymyslel jeden z nich, Georges Marciano, po tom, ako si všimol reklamu na bilborde spoločnosti McDonald's. Text na plagáte nabádal vodičov, aby hádali, v ktorej reštaurácii dostanú najväčší cheeseburger. “Guess”, teda v preklade hádaj... Francúzsky zmysel pre módu a štýl v kombinácii s možnosťami, ktoré sa ponúkali v USA, katapultovali firmu v priebehu niekoľkých rokov na absolútne módne výslnie. Svoje o tom vedia aj Claudia Schiffer či Eva Herzigová, ktoré so značkou spolupracovali v časoch svojej najväčšej slávy.
Guess online shop – luxus a pohodlie na dosah ruky
Prvý kamenný Guess shop nezostal dlho osamotený. Čoskoro pribudli ďalšie obchody tejto značky, vrátane tých internetových. Zákazníci po celom svete si totiž veľmi rýchlo obľúbili najmä luxus a pohodlnosť, čo sú základné vlastnosti spojené s produktami Guess. Modely tejto značky sa vyznačujú typickými prvkami francúzskej módy a dizajnu. Základ u nich hrá jedinečný, nezameniteľný dizajn a kvalitné materiály. Firma svojimi produktmi cieli najmä na ženskú časť publika, avšak v Guess eshope môžeš nájsť aj zaujímavé kúsky pre pánov. Všeobecnej obľube sa teší najmä Guess spodná bielizeň. Jej nezameniteľnou súčasťou je päť písmen G-U-E-S-S, ktoré sú dominantným výrazovým prvkom mnohých modelov tejto značky. Jasný dizajnový podpis nájdeš aj na módnych doplnkoch, hodinkách, parfumoch či šperkoch firmy, ktorá si podmanila módny svet.
Guess – svetová značka na slovenskom trhu
Firma Guess sa objavuje na trhoch po celom svete, pričom Slovensko nie je výnimkou. Náš Guess online e-shop ti ponúka najvyberanejšie modely tejto americkej značky. Môžeš si vyberať spomedzi výrazných kabeliek, štýlových Guess riflí s rovným, úzkym či skinny strihom, sexi nohavíc a desiatok párov módnej obuvi. Na svoje si určite prídu aj páni, ktorí ocenia mladistvý dizajn a kvalitu modelov firmy s veľkým G v názve. Značka sa narodila na začiatku 80-tych rokov, podobne ako mnohí jej verní zákazníci a obdivovatelia. Dá sa povedať, že rastie spolu s nimi – naberá skúsenosti, všíma si trendov, jednoducho dospieva a zreje ako lahodné víno z francúzskych viníc.